Ana sayfa \ Program Versiyonları \ Normal Beslenmeye Dönüş
Normal Beslenmeye Dönüş

Programın Tamamlanması Çok Önemli Bir Andır

Sindirim sistemimiz şimdiye kadar dinlendiği için programı tamamlayınca üç gün boyunca sindirim sistemimize dikkatle ve özenle bakmamız gerekir. Programın tamamlanmasından sonra sık sık yapılan büyük hatalardan biri hemen büyük yemek miktarları almaktır. İki veya üç gün içinde normal beslenmeye adım adım geçmemiz akıllıca olacaktır. Çeşitli gıdalar sırayla alınmalıdır. İlk önce meyve suyu, bundan sonra sebze suyu, daha sonraları kaynatılmış sebze, karbonhidrat ve en sonunda protein ve yağlar alın.

Tat ve koku duyularında hassasiyet artışı Gençleşme Programı’nın yan etkilerinden biridir. Sıradan yemek yemeye hazır olunca yemeğin tadı, yoğunluğu ve aromasına karşı daha büyük hassasiyetiniz, beslenme gibi olağan ve basit bir işlemi mükemmel ve memnuniyet edici bir yaşantı haline getirecektir. Bu anın tadını ve zevkini çıkarın.

Dikkat!
Tamamlanan her Detox programından sonra, normal beslenmeye geçebilmeniz için, sindirim sisteminizi hazırlamanız gerekir. Bu da GEÇİŞ GÜNÜ ile sağlanır. GEÇİŞ GÜNÜ - Detox sonrası, beslenme rejimi öncesi arasındaki bağadır/bağlantıdır.

GEÇİŞ GÜNÜ REJİMİ:
Bir kahve fincanı kepekli veya beyaz pirinç, yedi kahve fincanı su ile kaynatılır. Pirincin kaynadığı su ve pirinç, 3 ana öğüne bölünür. Gerekli olduğunda şurup ile tatlandırılabilir. Açlık hissedildiği anda MadalBal kokteyli içilebilir.

Beslenme Sırasında Tavsiyeler

  1. Meyve suları, sıkıldıktan 7 dakikaya kadar içilmelidir.
  2. Bir lokma, yutulmadan önce 32 kez çiğnenmelidir.
  3. Bir kilo ağırlık için 30 gr temiz su içilir. Meselâ ağırlığınız 80 kg X 0.03 = 2.400 litre temiz su günde.
  4. Midede su ve meyvelerin karşılaşması uygun değildir. Aralarında 30 dakikalık süre olmalıdır.
  5. Su, yemekten 30 dakika önceye kadar ve yemekten 1 saat sonra içilir.
  6. Mide için önemli olan, her yemekten sonra en az 3 saat dinlenme olmasıdır.
  7. Yemek sırasında, kızartılış gıdalardan, gazlı içeceklerden, şekerli ürünlerden, alkolden kaçının. Alkolün, kahvenin, etin, balığın, mantarların ve yumurtaların zamanından önce yenmesi, organizma için tehlikelidir ve zehirlenmelere sebep olabilir.
  8. Akşam yemeğinin saat 19:30;a kadar bitirilmesi önemlidir.
  9. Hayattan zevk almanız için, sağlıklı, pozitif ve istikrarlı olun!
  10. Ulaştığınız kilonuzu  korumak yada zayıflamaya devam edebilmek  için iki husus önemlidir: Doğru beslenme rejimi ve Madal Bal şurubu ile haftada bir gün dinlenme.